When I’m around you, I kind of feel like Im on drugs. Not that I do drugs. Unless you do drugs, in which case I do them all the time. All of them.

Mitt hårläge är väl så att jag haft ca alla färger en kan ha och efter en miljon blekningar och mit hår nästan föll av bestämde jag mig för att låta håret vila, noll mer blekningar! Jag klippte av mitt hår till en frisk längd där det inte fanns någon risk längre att de skulle fortsätta klyvas uppåt och sedan gå av helt, där efter satte jag i löshår under den jobbiga spara ut perioden och när jag tog ut det skaffade jag page eftersom det är en bra utgångspunkt om en vill spara ut sitt hår med slippa massa olika jobbiga längder.
 
För er som inte vet det växer mitt hår mega mega fort och är super tjockt, så vips var de nästan långt igen!
Men som hängiven hårentuseast kan jag ju inte låta mitt hår vara helt! hårfärgen som jag alltid trivts bäst i är rött och sedan jag blev vegan vill jag ju bara använda snälla grejer därför blev valet ganska enkelt att välja att färga håret med henna.
 
Mitt första infall började i helgen, måste måste göra något med håret prick nu. klippte luggen kortaste än jag haft någonsin, men blev kalasnöjd!
 
 
 
Men saker och ting stannade inte där..nu ikväll skulle min sambo fixa till sin frilla med rakapparaten. Jag låg i soffan och halvsov medan jag lyssnade till det surrande ljudet från rakapparaten. då slog det mig - jag har ju aldrig rakat frillan tidigare! de måste göras bums! Sambon var game trots den något sena timmen.
 
en halvtimme senare skickade jag den här bilden till min mamma
 
 
varpå mamma gick igenom en inre kris "hoppas du skämtar Amanda!!" Jag drog bara ut på det så länge jag tordades utan att riskera att mamman fick en hjärtinfarkt, för att sedan skicka nästa bild
 
 
Jag är så sjukt nöjd! Sedan att jag fick göra min mamma lite skärrad och revoltera på nytt var ju mest bara en bonus
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide