En honungsmelon

Dags att ta upp bloggandet igen tänkte jag efter en låång bloggpaus, för oh man, har jag något att blogga om...
 
 
 
Jag har hittat en honungsmelon på affären! haha nej ba skoja! Jag är ju preggo! på tjocken! Gravid! osv. Just nu är  jag i vecka 33 och bebis är stor som melonen ovan. om ca 7 veckor är jag mamma till en liten person. kan inte fatta det!
 
Jag har haft en kämpig graviditet och varit sjukskriven så gott som hela graviditeten. Så dagarna går mest åt till att boa in sig, köpa fina minikläder, sova och ruva bebis. Allt känns så himla overkligt fortfarande,men fint såklart!
 
 
 
vi hörs snart igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide